Conditii Garantie
Garantia se acorda conform legii 449/2003, termenul de garantie fiind de :
- 24 luni pentru acumulatori si amortizoare.
- 12 luni pentru anvelope si alarma auto.
- 18 luni pentru toate celelalte produse cu exceptia urmatoarelor categorii de produse: accesorii auto, curele (distributie, transmisie), elemente de aprindere, filtre (aer, ulei, combustibil, habitaclu), becuri, stergatoare de parbriz, solutii spalat parbriz, uleiuri, aditivi, antigel, lichid de frana, care sunt consumabile. Pentru produsele care au garantie acordata de producator aceasta se va aplica conform cu documentatia producatorului. Garantia se acorda cu conditia montarii pieselor intr-o unitate service specializata, autorizata RAR sa execute lucrari de reparatii pentru tipul de autovehicul pentru care se monteaza respectivele produse. Produsele care prezinta in perioada de garantie defecte de material, de functionare sau de fabricatie vor fi inlocuite cu altele conform HG 394/1995.
Nu se acorda garantie sau se anuleaza in urmatoarele cazuri :
- piesele nu au fost montate intr-un service specializat autorizat RAR sau de producatorul autovehiculului.
- piesele prezinta urme de lovituri, zgarieturi, indoituri, rupturi, deformari sau au suferit actiunea unor factori externi procesului normal de functionare.
- piesele prezinta o uzura normala.
- piesele se defecteaza in urma unui montaj necorespunzator.
- piesele s-au uzat si deteriorat datorita intretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, suprasolicitarii, neefectuarea reviziilor periodice conform recomandarilor producatorului autoturismului sau a atelierului de specialitate care a montat piesele.
- piesa a fost montata intr-un ansamblu cu alte piese defecte sau modificate.
- piesele de uzura a caror longevitate depinde de timpul de utilizare a vehiculului.
- piesa a fost gresit aleasa sau a fost utilizata pentru alt scop decat cel indicat in catalogul producatorului.
- piesa nu a fost identificata corect datorita prezentarii de catre cumparator a unor date eronate sau nu s-a comparat cu piesa de inlocuit.
- autoturismul a fost utilizat in alte scopuri decat cel prevazut de constructor sau a fost exploatat in conditii necorespunzatoare (porniri prin tractare, depasirea greutatii maxime admise, modificarea instalatiei electrice, alte modificari de orice natura).
- autoturismul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de alta natura (socuri termice, electrice si mecanice).
Nu se accepta la retur piesele cu ambalaj deteriorat, scris, murdar, fara ambalaj sau incomplete.
Piesele care fac obiectul unor reclamatii in garantie vor fi insotite obligatoriu de urmatoarele documente:
- cerere scrisa de acordare a garantiei depusa in cadrul termenului de garantie al produsului.
- factura de achizitie de la SKY AUTO SERVICE IMPACT SRL (copie) si bonul sau factura cu care a fost vanduta clientului.
- dovada montarii intr-un service autorizat (deviz de lucru care sa contina felul lucrarii, factura pentru prestarea serviciilor)
- documentul emis de catre un service autorizat prin care se constata si se descrie defectiunea.
- copie dupa certificatul de inmatriculare sau cartea de identitate a autovehiculului pe care a fost montata piesa.