Schimbarea lichidului de frana
Schimbarea lichidului de frana
Va vom arata mai jos de ce, in domeniul piese auto trebuie sa cereti sfatul specialistilor.
Dorim sa va supunem atentiei un aspect foarte important legat de sistemul de franare.
Multi conducatori auto cred ca lichidul de frana nu se schimba niciodata, desi acesta are o durata de folosinta limitata.
Lichidul de frana este realizat din substante pe baza de petrol si nu contine apa absolut deloc deoarece trebuie sa reziste la temperaturi extrem de ridicate si sa nu fiarba.
Lichidul de frana are totusi o lacuna, atrage umezeala. Datorita acestui fenomen de acumulare de apa, in timp in lichidul de frana, apare un fenomen destul de periculos pentru siguranta in trafic. Particulele de apa acumulate in lichidul de frana incep sa fiarba si se formeaza bule de aer in momentul cand franam foarte des si puternic, deoarece energia termica rezultata la franare trece prin etrier si ajunge la conductele de frana.
Bulele de aer formate in sistemul de franare se comprima spre deosebire de lichidul de frana si astfel apare senzatia de frana moale. Pentru evitarea acestei probleme destul de serioasa la sistemul de franare, se recomanda verificarea cu un aparat de masurat umezeala din lichidul de frana si inlocuirea acestuia daca specialistul va indica acest tip de lucrare.
Inlocuirea lichidului de frana se face cu un aparat profesional pentru a se aerisi foarte bine sitemul de franare.
Va asteptam in locatia noastra pentru a efectua schimbarea lichidului de frana si o verificare de rampa.
Dorim sa va supunem atentiei un aspect foarte important legat de sistemul de franare.
Multi conducatori auto cred ca lichidul de frana nu se schimba niciodata, desi acesta are o durata de folosinta limitata.
Lichidul de frana este realizat din substante pe baza de petrol si nu contine apa absolut deloc deoarece trebuie sa reziste la temperaturi extrem de ridicate si sa nu fiarba.
Lichidul de frana are totusi o lacuna, atrage umezeala. Datorita acestui fenomen de acumulare de apa, in timp in lichidul de frana, apare un fenomen destul de periculos pentru siguranta in trafic. Particulele de apa acumulate in lichidul de frana incep sa fiarba si se formeaza bule de aer in momentul cand franam foarte des si puternic, deoarece energia termica rezultata la franare trece prin etrier si ajunge la conductele de frana.
Bulele de aer formate in sistemul de franare se comprima spre deosebire de lichidul de frana si astfel apare senzatia de frana moale. Pentru evitarea acestei probleme destul de serioasa la sistemul de franare, se recomanda verificarea cu un aparat de masurat umezeala din lichidul de frana si inlocuirea acestuia daca specialistul va indica acest tip de lucrare.
Inlocuirea lichidului de frana se face cu un aparat profesional pentru a se aerisi foarte bine sitemul de franare.
Va asteptam in locatia noastra pentru a efectua schimbarea lichidului de frana si o verificare de rampa.